Relanium - Leel Lost (Electro Hard Teck)

Mereka yang aku patut terima kasih ..

Hohoho , dah setahun aku x update blog aku ..

simple jek kali ni sbb aku nak gerak gi kl ni ade main band ..



name die Farah Farliana , die ni caring gile . umo 19 tahun , renek je orang die tapi mulut potpet x berenti ...



ni pulak HAZIQ KECHIK ! die yg byk tolong aku masa aku tgh darurat .. trimas bro ! aku kenal die kat club 9mm , masa tu bulan 4 2010 , huhuu atok la kenal2kan kat aku ..


die ni , huhuhuhuhu susah laa nak cakap .. cepat mesra ngn aku . muka cute mcm budak , eiii nak terkam je rasa , hahahha nama die ARAA MIXS . umo 17 , jumpe kat CABANA . senang je nak cari die , pakai sweater merah .. huhuhuh


ini lak , macam abg aku dah . nama die ENCIK ABUL . dia mmg seorang yang x kedekut , 3 kali pegi club , die yg bukak air . banyak kali die belanja makan , bawak jalan2 . hoh aku mmg xkan lupa lah mamat ni . ( umo 27 dah nak kawin )



die ni pulak , AWAN METRIX . selalu membahan aku , selalu ketawa dgn bahan aku , x kurang gak cari aku untuk membahan orang . si sengal ni , ko tgk la gambar je dah cukup kesengalan terserlah . hahaha umo ? ntah 18 kot , haha aku bukan amik port sgt umo orang ni ..


ni pulak ADAM YEYOO/ YE YE OR / YO YO / YEE YEE .. ntah mane betol aku pun xtau bhahahahaahh :p

aku kenal die masa die keje cabana , aku keje dolce . dah setahun gak lah . macam2 perangai mamat ni , sabar jela aku bole cakap .


yang ni lak , BHAHAHAAHAHA sumpah aku xboleh dok senang kalo die ade sebelah . bapak keje polis tapi maki2 polis :\ .. nama die YUSOFF TAIYOOB , eh salah AYOB . huhu , xde henpon x jadi masalah , mamat ni ape heran hp ke laptop ke , ipod ke , ipad ke .. janji dapat duit , kuar jalan2 kat pontian dah tu NGOT NGOT jumpe polis BHAHAHAHAAHAH si bodoh ni !


ni lak AJ Azham , oops sori hehe yang pakai topi tu . die pun dah banyak tolong aku kat kl dulu .. aku nak cakap ape eak ? huhu asal cari pompuan je , ajak aku . setan ni , ko bukan pompuan ke ooopppsss ! teettt ~! bhahahahh ~


last but not least , Abg Jebat @ Tuan Azhar Mohamad . huhu die banyak tolong kembangkan bakat aku , kembangkan hidung aku depan orang ramai , kembangkan hidung die bile iCon dah femes macam Obama , kembangkan tayar pancit dan segala ape yg bole kembang2 lah ! hahahah abg jgn marah nanti kena jual ~